TERRITORI

L’Alt Pirineu i Aran reforça el missatge d’unitat territorial amb la campanya “Territori Natura”

La campanya fa una oferta de turisme rural i de natura molt adaptada a les precaucions necessàries per la COVID-19
Sendèria tardor
photo_camera Tardor al Port de Bonansa /Roger Gras /IDAPA

Les oficines de turisme de les comarques de l’Alt Pirineu i Aran i del Conselh Generau d’Aran han impulsat la campanya “Territori Natura”, amb la implicació directa del patronat de turisme de la Diputació de Lleida i l’Agència de Turisme de Catalunya mitjançant la Marca Pirineus

Arrel de la demanda expressa dels agents privats del sector turístic, per tal de reforçar la destinació Alt Pirineu i Aran, i aprofitant les sinergies dels ens responsables de la promoció turística del territori, es vol reforçar el missatge de territori saludable i autèntic associat al concepte Territori Natura. Amb un format de pregunta, en aquest cas necessites..., s’exposen quatre conceptes clau, com ara aire, espai, temps i llibertat, per finalment poder donar una resposta en forma de Troba’l a l’Alt Pirineu i Aran

Aprofitant les sinergies dels agents turístics, es vol reforçar el missatge de territori saludable

La campanya la conformen quatre vídeos d’una durada de 30 segons, un per cada pregunta, i una campanya de 20 dies a les xarxes socials. Tota la informació de la campanya s’allotjarà a sompirineu.cat, un portal informatiu i de recursos per a professionals de diversos sectors econòmics o temàtics que impulsa i als quals dona suport l’Institut per al Desenvolupament i la Promoció de l'Alt Pirineu i Aran (IDAPA).

Un producte de marca territorial 

L’Alt Urgell, l’Alta Ribagorça, la Cerdanya, el Pallars Jussà, el Pallars Sobirà i la Val d’Aran han treballat plegats per donar un missatge d’unitat territorial i donar suport al sector privat i conseqüentment a la promoció turística de la zona.

Pere Porta

(Foto: Pere Porta, director de l’Institut per al Desenvolupament i la Promoció de l'Alt Pirineu i Aran (IDAPA)/ Ricard Lobo)

Pel director general de Polítiques de Muntanya i del Litoral, Albert Alins “la destinació Natura reforça la presència al territori dels Parcs Naturals del Cadí Moixeró i de l’Alt Pirineu, i del Parc Nacional d’Aigüestortes i Estanys de Sany Maurici”. Per la seva banda, Pere Porta, director de l’IDAPA, que coordina la campanya, considera que “l’Alt Pirineu i Aran reuneix unes condicions òptimes i d’oportunitat per al desenvolupament, que pot donar resposta saludable a les quatre qüestions que planteja la campanya, aire, espai, temps i llibertat.”

logo IDAPA 2