Pel que fa a l'Alt Urgell lidera la llista de comarques amb més reclamacions (98), seguida del Pallars Jussà (43) i del Pallars Sobirà (39). Al Pallars Sobirà és van resoldre el 100% dels casos. En el mateix període a Catalunya també es van registrar menys reclamacions, un 11,14%. Endesa encapçala la llista d'empreses amb més reclamacions, seguida de telefònica, Gas Natural, Vodafone i Orange. Tot i que aquestes són les empreses amb més reclamacions, la majoria les solucionen per la via de la mediació o l'arbitratge.
Pel que fa al número de denúncies baixa i l'any passat se'n van rebre 12, un 7,69% menys que el 2016.
L'any passat dels 2.912 productes alertats a Catalunya, el 27,83% van ser per joguines, seguit del 19,48% per vehicles i motocicletes; el 16,50% material elèctric i lluminàries, el 10,74% roba i calçat; i el 7,16% d'altres.
Aquestes dades les ha presentat la directora de l'Agència Catalana del Consum, Montserrat Ribera, acompanyada del director dels Serveis Territorials del Departament a Lleida, Ramon Alturo, a l'Ajuntament de Tremp.