15.10.2018 |
Viure als Pirineus

L’Ajuntament de la Torre de Capdella lamenta haver estat sense telèfon durant una setmana

El dilluns 4 de juny, els treballadors del consistori van detectar que les línies telefòniques no funcionaven. Des de l’Ajuntament de la Torre de Capdella es va passar la incidència pertinent, però no va ser fins al cap de 4 dies, el 7 de juny, que va pujar un tècnic de Telefónica per comprovar què passava. "Una pujada de tensió havia provocat que es cremés la central ubicada al nucli de Mont-ros. El mateix dia, l’empresa va informar que la incidència estava solucionada, i realment no era així", han assegurat des de l'ajuntament del municipi

Imatge de la Torre de Capdella
Imatge de la Torre de Capdella
L’Ajuntament de la Torre de Capdella lamenta haver estat sense telèfon durant una setmana

Com a conseqüència d’aquesta avaria, la centraleta de telèfons de l’ajuntament també es va espatllar, i des del consistori s'ha lamentat el fet de quedar durant tants dies "literalment incomunicats per via telefònica". A dia d’avui, dimarts 12 de juny, la empresa de telefonia ha informat a l’Ajuntament que la incidència està solucionada, però des del consistori desconfien de les solucions adoptades per l'empresa de telefonia.

Des de l’Ajuntament, una entitat pública que ha de donar servei als ciutadans i ciutadanes, es lamenta la deixadesa, manca de professionalitat i el mal servei de l’empresa Telefónica.

Comentarios