Respecte aquestes novetats per comunicar-se amb els joves, Sílvia Iscla, regidora de Joventut de l’Ajuntament de la Seu, i Ricard Pérez, conseller de Joventut del Consell Comarcal, coincideixen en manifestar que “el nostre objectiu és estar cada vegada més a prop dels joves i ajudar-los a resoldre qualsevol tipus de dubte que tinguin. Les noves tecnologies són cada vegada més importants a la nostra societat i hem vist necessari fer un pas més en aquesta direcció”.
D’altra banda, l’OJAU ha editat un catàleg que es pot consultar en ISSU (link issu: https://issuu.com/ojau/docs/cat__legojau ) amb el detall de tots els serveis que s’ofereixen per tal d’afavorir la participació juvenil i el seu procés d’emancipació. Els nois i noies hi poden trobar informació general, serveis tècnics de joventut, treball, garantia juvenil, mobilitat internacional, habitatge, educació, cultura i salut.
A més, el servei de treball de l’Oficina Jove disposa d’una nova assessoria d’orientació acadèmica i professional on-line que permet a tots aquells joves que tinguin consultes al respecte puguin fer-les arribar a través d’un formulari, i no només presencialment, que es pot trobar a la pàgina de la web: http://oficinajove.cat/ca/oficina/oficina-jove-de-l-alt-urgell La novetat és que aquest servei permet una resposta adaptada a la necessitat de l’usuari: per correu, telèfon, presencial o videoconferència.
Igualment, s’han ampliat xarxes socials en les què l’Oficina Jove hi és present, com el servei de whatsapp (607 866 902) o Instagram (@ojau), més adaptades a les xarxes en les què es mouen actualment les persones joves.