TURISME

El Pallars Jussà estrena nova imatge turística per reforçar la identitat pròpia de la comarca

El nou logotip representa el paisatge muntanyós de la comarca amb camins i rius,  mentre que la forma arrodonida i la tipografia atrevida transmeten la personalitat amigable i aventurera del Pallars Jussà.
logo-pj-negatiu
photo_camera El Pallars Jussà estrena nova imatge turística per reforçar la identitat pròpia de la comarca / @ConsellJussa

L’àrea de turisme del Consell Comarcal del Pallars Jussà presenta una nova marca turística amb un logotip modern i dinàmic, i un nou eslògan inspirador "Jussà: Fes el pas!". L’objectiu és  fer més coneguda i desitjada la nostra destinació turística.

Aquest nou enfoc de la marca busca reforçar la identitat pròpia i única del Pallars Jussà com a destí turístic autèntic, així com distingir-la d’altres comarques turístiques veïnes, atreure més visitants i promoure la col·laboració entre els agents turístics locals.

La reconstrucció de la marca s’alinea amb els valors i propòsits del territori amb l’objectiu de millorar el seu posicionament i visibilitat. Per aquest motiu s’ha modernitzat la imatge i s’han modificat totalment els elements que identifiquen la marca turística del Pallars Jussà. La nova identitat visual es basa en els colors de la natura de la comarca, la paleta de colors tradicional s'actualitza amb tons terracota i blau fosc, que evoquen la natura, la llum i la nit de la comarca.

logo-pj-negatiu
El Pallars Jussà estrena nova imatge turística per reforçar la identitat pròpia de la comarca / @ConsellJussa

El nou logotip representa el paisatge muntanyós de la comarca amb camins i rius,  mentre que la forma arrodonida i la tipografia atrevida transmeten la personalitat amigable i aventurera del Pallars Jussà. Amb l’ànim de deixar de ser una terra de pas, el lema "Jussà: Fes el pas!" convida els visitants a aturar-se, a descobrir la comarca i experimentar tot el que té per oferir.

Aquesta actuació s'inclou dins el pla de comunicació de l'operació "Foment del Patrimoni natural d'interès turístic al Pallars Jussà", cofinançada pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional FEDER de la Unió Europea, amb la col·laboració de la Diputació de Lleida i dels Ajuntaments del Pallars Jussà.

La nova imatge ja és  visible a les xarxes socials com Instagram, i a nous documents elaborats per l’oficina de turisme comarcal a Tremp com els horaris dels equipaments turístics del Geoparc Orígens, o dels transports públics. S’han creat nous productes de marxandatge com bosses i es preveu anar editant nous fulletons turístics. I nous hashtags: #VisitJussà #FesElPas #TotsSomJussà