L'ajuntament de Tremp redueix el termini mig de pagament a 28 dies

A l’Ajuntament de Tremp, com a molts altres del Pirineu, han fet els deures i han encetat l’any 2015 aconseguint pagar als seus proveïdors a 28 dies de mitjana. Actualment i arran de la normativa de l’Estat, els consistoris estan obligats a aprovar les factures dins d’un termini de 30 dies i una vegada aprovades, disposen d’un màxim de 30 dies més per fer el pagament.

plens
photo_camera L'ajuntament de Tremp.

El consistori trempolí ha reduït tant el termini inicial (les factures una vegada registrades passen a aprovació) com el segon termini (el de pagament pròpiament dit), de manera que en 28 dies reals a partir de la data de registre, les factures no tant sols estan aprovades sinó també pagades.

A més, al mes de gener s’ha iniciat el nou tràmit de facturació electrònica que permet als proveïdors enviar telemàticament les seves factures i poder-ne fer un seguiment. Aquest sistema s’ha implementat per a factures superiors a 5.000€ però també s’hi poden acollir els proveïdors que facturen quantitats menors. Els proveïdors interessats poden trobar més informació a la pàgina web de l’ajuntament  (www.ajuntamentdetremp.cat).