COMERÇ

Comerços del Pallars Jussà intercanvien aparadors per mostrar que a la comarca “hi ha de tot”

Es tracta d’una iniciativa de dinamització comercial del projecte #FemPallars que desenvolupa l’Ajuntament de Tremp, en col•laboració dels Ajuntaments de la Pobla de Segur i la Torre de Capdella

Llibreria La Singratalla de Tremp Aparador
photo_camera Aparador de la llibreria La Singratalla de Tremp

Del 12 al 31 de juliol, passejar pels eixos comercials del Pallars Jussà pot sorprendre els vianants que tan pot ser que es trobin amb xolissos en una floristeria com roba interior en una botiga de comestibles. Es tracta d’una iniciativa de dinamització comercial del projecte #FemPallars que desenvolupa l’Ajuntament de Tremp, en col•laboració dels Ajuntaments de la Pobla de Segur i la Torre de Capdella, en el marc del programa Treball a les 7 comarques, i que consisteix a intercanviar l’aparador durant dues setmanes.

L’acció vol dinamitzar el sector, incidir en les relacions entre professionals del comerç i serveis, reforçant-les per promoure la col·laboració i, alhora, posar de manifest que l’oferta comercial del Pallars Jussà és àmplia i variada.

Les combinacions entre comerços les ha proposat l’organització en funció de la tipologia de productes i l’oferta de cada municipi. Els comerços participants són: L’Hort d’Alzina, Gourmet Pallars, Floristeria Violeta, Carnisseria Fondevila, La Masovera, Perruqueria Trim, La Singratalla, Gust Pastisseria, És Pallarès, Flors natural dyes, Farmàcia Nova, Casa Uriach, Merceria Castells i Casa Monrós de Tremp; Gayot Flower & Bags, Cal Tomàs, Llibreria El Tinter; Centre Estètica Alba, Single woman & man, Loterial La Ganxa, Licors Portet, Postres de Músic, Pirineu Emoció, Confeccions Bertran, Fàbrica CTretze, Ferreteria Lloan i El Bosc Salut, de la Pobla de Segur; i Sabateria Villaverde de la Torre de Capdella.

aparadors creuats

Des de l’organització i els ajuntaments participants es vol animar la població a visitar les propostes i fer-ne difusió a les xarxes socials amb l’etiqueta #comerçcreuat. Així mateix, als perfils de Facebook i Instagram @FemPallars_dinamitza es farà difusió dels diferents aparadors i es premiarà el que rebi més likes. La cam­pa­nya començarà aquesta set­mana entrant i fina­lit­zarà el pro­per 31 de juliol. Si la valo­ració és posi­tiva, la ini­ci­a­tiva tindrà con­tinuïtat.