COMERÇ

El comerç del Jussà dona la benvinguda a la primavera amb la campanya de temporada #FemPallars

Els establiments participants han lluït flors blanques i grogues per captar l’atenció de consumidors locals i visitants
166367330_3716029668514977_234235388640186789_n
photo_camera Un establiment comercial de Tremp/ ajtremp

Aquesta Setmana Santa més de 200 comerços del Pallars Jussà han complementat els seus aparadors amb un element decoratiu comú. La proposta decorativa ha consistit en un conjunt de margarides de cartolina que cada comerciant fa servir per fer una composició lliure i que complementa amb el ja clàssic hashtag #fempallars escrit amb retolador a les vitrines.

Des del projecte de dinamització comercial del Pallars Jussà, que lidera l’Ajuntament de Tremp a través del programa Treball a les 7 comarques, cada any s’implementen dues campanyes conjuntes per a tota la comarca: una per Nadal i una altra a la primavera.

166825607_198396778405961_5869366375542778891_n

L’objectiu és compartir una imatge unificada en una època en que el Pallars Jussà acull gran nombre de visitants i pallaresos amb residència habitual forade la comarca; així com posar en valor i incrementar la notorietat del comerç de la comarca, de proximitat i amb una oferta variada i de qualitat.

A més, com a reforç de l’acció als aparadors, l’Ajuntament de Tremp ha instal·lat a l’entrada sud de la ciutat un plafó de suport amb el missatge “Aquesta primavera, #fempallars al comerç!”

Aquesta campanya s’ha acordat en el marc de la Taula sectorial de Comerç del Pallars Jussà i es va presentar als comerciants de Tremp el passat 22 de març en el decurs de la reunió informativa sobre l’enquesta de consum al sector públic. Està previst dur a terme també la reunió informativa al comerç de la Pobla de Segur aquest abril.