Aquest dissabte, mercat de l'Oli, el Vi i de segona mà de Nadal a Vilallobent

Aquest proper dissabte, dia 6 de desembre festa de sant Nicolau, el veïnat de Vilallobent del municipi de Puigcerdà celebrarà el tradicional mercat de l’Oli, el VI durant tot el dia i en aquesta edició, s’hi afegirà el mercat de Segona Mà de Nadal organitzat per l’Associació de Dones de Cerdanya. 
VilallobentDes25wb
photo_camera VilallobentDes25wb

L’oli que s’hi presentarà ja serà l’oli nou de la collita d’aquesta tardor i es podrà olorar, tastar i comprar olis de les olives de la varietat arbequina de la comarca lleidatana de la Noguera i també de la varietat argudell de l’Empordà.  

Els vins seran de les D.O. Empordà i Costers de Segre i també n’hi haurà de Calonge on hi destaca el seu vermut amb base de vi. 

El mercat gourmand es complementarà amb olives, formatges i embotits de proximitat. També fotografia de llocs abandonats i contes infantils.

La part més nadalenca de l’esdeveniment serà el mercat de segona mà amb una quinzena parades que forma part del circuit d’aquest tipus de mercats que organitza de manera regular l’associació de Dones de Cerdanya en diferents pobles de la comarca. 

Mercat2maVilallobentWb

Us hi esperem amb els vostres amics /ges i coneguts /des!!!