TRÀNSIT

Vuit ferits de caràcter lleu en una col·lisió a la C-14, a l'interior del túnel de l'Obaga Negra, a Peramola

Al lloc van acudir patrulles dels Mossos d’Esquadra, vuit dotacions dels Bombers de la Generalitat i ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). 
Accident túnel Oliana
photo_camera Serveis d’emergència a l’interior del túnel de la C-14 a Coll de Nargó / BOMBERS NARGÓ

L’operació sortida del pont de la Puríssima ha esdevingut força complicat pels als conductors que han circulat per la comarca pirinenca de l'Alt Urgell. Les cues quilomètriques van ser les protagonistes de la jornada, com ja acostuma a ser una tradició en aquestes dates prenadalenques. L’incident més greu, però, va ser una col·lisió per encalç entre dos vehicles a l’interior del Túnel de l'Obaga Negra de la carretera C-14, al terme municipal de Peramola, a conseqüència del qual, vuit persones van resultar ferides de caràcter lleu. L'incident va obligar a tallar la carretera i es van fer desviaments senyalitzats.

El sinistre es va produir a les 11.44 hores al quilòmetre 149 de la C-14. Al lloc dels fets van acudir patrulles dels Mossos d’Esquadra, vuit dotacions dels Bombers de la Generalitat i ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). El sinistre va obligar a tallar la via, inclòs el túnel, la qual cosa va generar ràpidament cues quilomètriques en els dos sentits. Posteriorment es van fer desviacions senyalitzades per la via de servei, però es van mantenir les congestions de circulació.