El conductor del tractor que el passat 28 de desembre va resultar ferit de gravetat en bolcar a la zona dels Vinyets d'Organyà, continua ingressat a l'Hospital de la Vall d'Hebron de Barcelona.
L'accident de Jaume Vilarrubla Caumons, pastisser de professió, veí de Fígols i persona molt coneguda a la comarca de l'Alt Urgell, va generar commoció entre la població. Segons fonts pròximes, Vilarrubla es trobaria ara mateix intubat i sedat a l'UCI de l'Hospital de la Vall d'Hebron de Barcelona. Les mateixes fonts han apuntat que com a conseqüència de l'accident va perdre molta sang i va patir una fractura a les costelles, així com diversos traumatismes.
L'accident es va produir el passat 28 de desembre, cap a tres quarts de cinc de la tarda (16.43 h), a la zona dels Vinyets d'Organyà. Els Bombers de la Generalitat van enviar al lloc dels fets quatre dotacions per a rescatar Jaume Vilarrubla que havia resultat ferit en bolcar el tractor que conduïa, tot i no haver-hi quedat atrapat.
Després de realitzar l'extracció per part dels bombers de la Generalitat, els Serveis d'Emergències Mèdiques (SEM), el van atendre al lloc dels fets i tot seguit el van traslladar a l'Hospital de la Vall d'Hebron de Barcelona


