SUCCESSOS

Localitzen zones habilitades com a dormitoris en diverses inspeccions a barberies de la Seu

Es tracta d'una operació conjunta dels Mossos d’Esquadra, Policia Nacional i Policia Municipal que ha acabat amb 12 persones identificades.
Barberia 1
photo_camera Una de les barberies inspeccionades a la Seu d'Urgell / Feliu Sirvent

La policia ha localitzat zones habilitades com a dormitoris per tal de pernoctar-hi en tres establiments tipus barberia de la Seu d’Urgell. Va ser aquest dimecres en el marc d’un dispositiu conjunt d’inspecció dut a terme pels Mossos d’Esquadra, la Policia Nacional i la Policia Municipal de la capital de l’Alt Urgell.

Barberia 2
Una de les barberies inspeccionades a la Seu d'Urgell / Feliu Sirvent

Es van inspeccionar set establiments i es van identificar un total de 12 persones relacionades. L’objectiu era fer controls de les llicències d’obertura, dels permisos de treball i es van aixecar les corresponents actes d’inspecció. Per la seva banda, els agents del CNP van citar a dues persones per a fer comprovacions respecte a la seva documentació.

Barberia 3
Una de les barberies inspeccionades a la Seu d'Urgell / Feliu Sirvent

Les multes per viure en un local comercial que no tingui les llicències poden oscil·lar entre els 3.000 i els 30.000 euros, segons fonts municipals, depenent la gravetat de la situació. A més de les sancions econòmiques, la policia pot ordenar el desallotjament del local fins que es regularitzin tots els papers.