Al tractar-se d'un concurs públic els aspirants hauran d'acreditar titulacions acadèmiques, estudis complementaris i experiència professional. En aquest cas, el requisit mínim és tenir un títol de llicenciat o llicenciada i acreditar el nivell C de català, entre d'altres. El tribunal de valoració, format estrictament per tècnics de l’administració local, valorarà com a mèrits els serveis prestats com a personal directiu en altres administracions, especialment locals, o bé en empreses, així com la formació complementària vinculada als recursos humans, direcció de personal, administració local, dret administratiu i lideratge d'equips. Tota la informació completa sobre el concurs públic per aquesta plaça es podrà consultar al web municipal de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell a partir d’avui mateix.
Es tracta d'una plaça de personal directiu i, en conseqüència, amb una finalització de contracte lligat a l'actual legislatura municipal. El proper govern municipal, si ho creu convenient, podrà prorrogar la contractació o bé proveir la plaça amb una altra persona.
Des de l'equip de govern s'ha explicat que "l'Ajuntament, com a institució amb prop de 200 treballadors i amb cada vegada més serveis al ciutadà, necessita una figura gerencial que recolzi i endreci el millor possible la feina de representants polítics i treballadors, pensant sobretot en donar les millors respostes de la institució als ciutadans i ciutadanes de la Seu".
Les persones que estiguin interessades podran presentar les seves instàncies al registre municipal fins el proper 30 de setembre.