Un incendi s'ha originat aquesta tarda al primer pis del número 9 de la plaça Joan Sansa de la Seu d'Urgell. El foc s’ha generat cap a dos quarts de quatre de la tarda i els bombers de la Generalitat han hagut d'evacuar tots els veïns de l'edifici.
Al lloc dels fets s’hi han desplaçat 7 dotacions dels Bombers que han dut a terme les tasques d’extinció i ventilació. No s'han hagut de lamentar desgràcies personals. Cap a un quart de cinc s'ha donat l'incendi per extingit.
A hores d'ara encara no es coneixen les causes que han ocasionat el foc, però tot sembla indicar que ha començat en una habitació del pis i s’ha propagat a una altra del costat. Les flames es podien veure des de la mateixa plaça Joan Sansa, on nombrosos veïns restaven a l'espera de poder accedir als seus habitatges.


