27.11.2022 |
Viure als Pirineus

La poma és una fruita que té molts més beneficis dels que ens podem imaginar

A tots ens han alertat alguna vegada sobre els perills dels pesticides en la pell de les fruites, és per això que malgrat ser sana, només serà segura per als nens si la fruita ha estat conreada de manera natural
La varietat de pomes ©Envy
La varietat de pomes ©Envy
La poma és una fruita que té molts més beneficis dels que ens podem imaginar

Alguna vegada t'has preguntat per què es parla tan bé de la poma? Si decideixes resoldre el teu dubte, trobaràs que té molts més beneficis dels que et podries imaginar. La poma és una fruita ideal no sols per a tu, sinó també i sobretot per als més petits.

La poma és rica en vitamines A, B, C i E, potassi, magnesi, ferro, sodi, fibra, fòsfor i calci. També millora els nivells de glucosa i ajuda a prevenir malalties com el refredat, molt freqüent en els nens

Envy la poma més cruixent ©Envy
És una de les fruites amb major facilitat d'assimilació per a l'organisme

Un consum regular de pomes resulta beneficiós per al cor, gràcies als flavonoides que conté, i ajuda a elevar el colesterol bo i mantenir el dolent a ratlla. A més, gràcies a aquesta fruita mantenim la dentadura sana, aportarem frescor a la pell i enfortirem la memòria. Per aquestes raons i moltes més, se sent tan sovint que la poma és la millor opció per als nostres fills.

A tots ens han alertat alguna vegada sobre els perills dels pesticides en la pell de les fruites, és per això que malgrat ser sana, només serà segura per als nens si la fruita ha estat conreada de manera natural.

És una de les fruites amb major facilitat d'assimilació per a l'organisme i ajuda a regular el trànsit intestinal

La pell de la poma, no sols conté pectina, que purifica l'organisme absorbint les toxines, sinó que també serà de gran utilitat si els nostres fills tenen problemes de restrenyiment, gràcies al seu alt contingut en fibra. Si, en canvi, la qüestió de la quitxalla és la diarrea, una poma cuita i sense pell serà el remei perfecte gràcies a les seves propietats astringents.

Envy la poma més cruixent ©Envy
Els petits haurien de consumir entre 4 i 6 peces de fruita diàries

El 85% de la poma és aigua, amb el que, a part de ser refrescant, la seva ingesta en les nenes és clau per a matar dos ocells d'un tir: Cobrim la necessitat de rebre quantitat i varietat de nutrients, i també ens despreocupem per si s'han mantingut hidratats. Això últim és important, ja que estan plens d'energia i la cremen de manera constant. Les pomes els permetran continuar cremant-la, pel fet que són riques en hidrats de carboni d'absorció ràpida, els quals aporten energia instantàniament.

La poma és una de les poques fruites que es poden consumir durant tot l'any, per això és fàcil i saludable prendre-la diàriament

A l'ésser una fruita fàcil de menjar, és una bona opció per al berenar o el desdejuni. La poden portar al col·legi sense necessitat de coberts ni embolcalls, d'aquesta manera també contribuïm a afavorir al medi ambient.

Segons els experts, els petits haurien de consumir entre 4 i 6 peces de fruita diàries, però, a quina edat ens referim quan parlem d'infants? A partir dels sis mesos és quan podem començar a alimentar a nens i nenes amb puré de poma i l'ideal és triar pomes vermelles, ja que en ser més dolces és més probable que li agradin a la quitxalla. Quan hagin complert un any, serà el moment de començar a menjar-les sense triturar.

Ara ja ho saps: La poma és ideal per als nens i nenes.

Un bon consell, si el teu fill ha començat una poma i l'ha deixat a la meitat, s'oxidarà ràpidament i caldrà tirar-la. A no ser… que la submergeixis en un got amb ¾ d'aigua i ¼ de suc de llimona.

La poma és una fruita que té molts més beneficis dels que ens podem imaginar
Comentarios