Els Bombers de la Generalitat han rescata aquest diumenge un excursionista a la zona de la Solana del Cadí, al terme municipal de Josa i Tuixent. L'excursionista es trobava a 1.800 m d'alçada i intentava baixar per un barranc, però no podia progressar. La zona és estreta i amb gorges.
Activem l'helicòpter amb #GRAE i @semgencat per localitzar i rescatar un excursionista a la zona de la Solana del Cadí, a Josa i Tuixén (avís 12.41h).
— Bombers (@bomberscat) May 31, 2026
Es troba a 1.800 m d'alçada i intentava baixar per un barranc, però no pot progressar. És una zona estreta i amb gorges. pic.twitter.com/7RCuPskvtS
Emergències ha rebut l'avís a les 12.41h i immediatament s'ha desplaçat al lloc dels fets un helicòpter medicalitzat del Grup d'Actuacions Especials (GRAE) dels Bombers, que han aconseguit rescatar-lo il·lès i l'han traslladat fins al pàrquing on tenia estacionat el vehicle.


