FORMACIÓ

El sector turístic del Pallars Jussà es forma per millorar la comunicació digital

Mitjançant una formació de màrqueting digital promogut mitjançant el projecte Treball a les 7 Comarques
semirari tuisme 3
photo_camera Seminari de turisme al Pallars Jussà/CCPJ

Els representants d’una quarantena d’empreses turístiques del Pallars Jussà participen aquesta tardor en una formació de màrqueting digital destinat a la millora de la comunicació i promoció dels establiments turístics de la comarca a través de les xarxes. Aquesta formació s’inclou en el marc d’accions de dinamització que promou el Consell Comarcal amb fons del Projecte Treball a les 7 Comarques, subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local.

Als seminaris ja s’hi ha inscrit 44 persones del sector turístic de la comarca, si bé l’organització considera que aquesta xifra, ja prou destacada, anirà incrementant-se a mesura que avancin les sessions.

La formació es porta a terme en format online distribuïdes en set sessions amb periodicitat setmanal que tracten cadascuna diferents eixos per millorar el posicionament d’aquestes petites empeses a la xarxa. Es desgranaran temes com les noves tendències del màrqueting turístic i el màrqueting digital que poden aplicar-se en una petita empresa del món rural, com treure millor partit d’aquestes eines o quines s’adapten millor al cada tipus de negoci.

A més les empreses participants podran optar a un assessorament personalitzat que els ajudarà a marcar una estratègia del seu negoci davant les xarxes.