L'Ajuntament de Puigcerdà recupera el servei de taxi-bus que connecta en hora punta el centre de la Vila amb els barris i equipaments més importants, com l'Hospital de Cerdanya, la Residència Sociosanitària o l'estació de tren.
El servei funciona cada dia, de dilluns a diumenge, de 08 a 11 h, i té el següent recorregut: inici a la plaça Barcelona, Residència Sociosanitària, Hospital de Cerdanya, Colònia Simón, plaça de l’Estació, carretera de Vilallobent (Baronia), passeig Josep Pla, carrer Moixeró, avinguda del Segre i final a la plaça Barcelona.
El preu del bitllet senzill és d'1,5€, mentre que l'abonament de 10 viatges es pot adquirir per 9€ a l'Oficina de Turisme de Puigcerdà.
D'aquesta manera, l'Ajuntament de Puigcerdà referma la seva aposta per una mobilitat còmoda i accessible per a tothom, garantint la connexió entre els barris i els principals serveis de la Vila.
Al següent mapa es pot trobar el recorregut complet: https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=16LML4a0owNNghrP2TSdGWlyKHmV71I0&usp=sharing


