Llívia es prepara per acollir la seva 1a Fira de Patchwork Transfronterera a Llívia

La Association Nouvelle Chance de Bourg-madame, conjuntament amb l’Ajuntament de Llívia, organitzaran aquest esdeveniment el segon cap de setmana d'octubre, dies 11 i d'12
patchwork Bourg-Madame
photo_camera Una exposició del taller de patchwork de Bourg-madame / Chez Isis taller patchwork

De fires de patchwork (labor de retalls), a la Cerdanya, n’hi ha hagut. Ara fa uns anys. Però, fires de patchwork organitzades conjuntament per entitats i col·lectius de l’alta i baixa Cerdanya, no. I Llívia acollirà la primera mostra de patchwork de la Cerdanya (oriental i occidental) el segon cap de setmana d'octubre, dies 11 i 12 .

Llívia patchwork

Els organitzadors (l'Association Nouvelle Chance de Bourg-madame i l'Ajuntament de Llívia) han explicat que la fira es durà a terme al pavelló de Llívia i hi haurà tallers, exposició de treballs, botigues de marques conegudes i parades d’empreses vingudes de Sitges, Barcelona i Lleida, entre altres.

Pel que fa a l’exposició, es preveu que hi hagi una mostra de treballs fets pels alumnes i mestres. Entre d’altres, es podrà veure maletes, mosaics i diferents treballs particulars.