UNIVERSITAT D'ESTIU

Eduard Estivill inaugura la 27a edició de Universitat d’Estiu Ramon Llull Puigcerdà

El metge especialista en Medicina del Son ha impartit la lliçó inaugural amb el títol "Dormir bé per ser més feliç".
Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà 2025 1
photo_camera Eduard Estivill inaugura la 27a edició de Universitat d’Estiu Ramon Llull Puigcerdà / @aucercerdanya

El doctor Eduard Estivill, especialista en Medicina del Son, ha inaugurat aquest dilluns la 27a edició de Universitat d’Estiu Ramon Llull Puigcerdà que se celebra del 14 al 18 de juliol, La lliçó inaugural va tenir lloc al Museu Cerdà de Puigcerdà i portava per títol  ‘Dormir bé per ser feliç’.

Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà 2025 2
Eduard Estivill inaugura la 27a edició de Universitat d’Estiu Ramon Llull Puigcerdà / @aucercerdanya

L'acte va comptar amb l'assistència del flamant alcalde de Puigcerdà, Joan Manel Serra, poques hores després d'haver estat escollit; el rector de la Universitat Ramon Llull, Josep Antoni Rom; el president del Consell Comarcal de la Cerdanya, Isidre Chia, la presidenta de l'Associació Universitària de Cerdanya AUCER, Maria Àngels Terrones; alcaldes i alcaldesses de la comarca i altres autoritats. L'acte inaugural es va cloure amb l'actuació de la Coral Capella de Santa Maria de Puigcerdà

Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà 2025 3
La presidenta de l'Associació Universitària de Cerdanya AUCER, Maria Àngels Terrones, durant l'acte inaugural / @aucercerdanya

La Universitat d’Estiu Ramon Llull Puigcerdà combina un any més l’oferta formativa amb un complet ventall d’activitats obertes a tothom.Tota l’oferta formativa es pot consultar al web www.aucer.org i inclou temàtiques diverses i d’interès general com ara l’ús de la Intel·ligència Artificial en el dia a dia, creació de pòdcasts, restauració de mobles, escriptura creativa, història, mindfulness, salut digestiva, gastronomia ibèrica, constel·lacions familiars i plantes aromàtiques, a més de les jornades professionals sobre medicina, farmàcia, sector primari i gaming.

Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà 2025 1
Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà 2025 1

Eduard Estivill (Barcelona, 1948), llicenciat en Medicina i Cirurgia per la UB, ha dirigit durant més de trenta anys la seva Clínica del Son, a l’Institut Quirón-Dexeus, i des de 1989 ha liderat al mateix centre barceloní una unitat capdavantera a nivell internacional en aquesta matèria. Estivill també ha fet diverses publicacions per divulgar el mètode que porta el seu nom. I fora de l’àmbit mèdic, també és conegut com a músic i cantant, havent impulsat el conjunt Falsterbo Marí i el Grup de Folk, que han contribuït a divulgar en català les cançons més conegudes del folk contemporani dels Estats Units.