ECONOMIA

Comença la campanya “Emporta’t l’Alta Ribagorça a casa”, per incentivar el consum a bars i restaurants

El sector serveis suposa el 70% del total de l'economia de l'Alta Ribagorça. 
EMPORTAT_CAMPANYA
photo_camera EMPORTAT_CAMPANYA

Atès a les fortes mesures restrictives provocades per la pandèmia de la COVID-19 que afectengreument al sector de la restauració, el Consell Comarcal de l'Alta Ribagorça ha iniciat la campanya "Emporta't l'Alta Ribagorça a casa" per tal de reactivari donar suport a aquest sector.

La campanya, que dona avui el tret de sortida, forma part d´una de les acciones promogudes pel Pla de reactivació Socioeconòmica amb l´objectiu d´incentivar i promoure el consum en els bars i restaurants de la comarca, i al mateix temps vol posar en valor el territori i els seus atractius identitaris tan paisatgístics com de patrimoni material i immaterial.“Emporta´t  l´Alta Ribagorçaa casa” dona continuïtat a la campanya “Takeaway”  d´ajudes al sector, iniciada al mes de juliol, amb la distribució de bosses per facilitar el menjar per emportar.

Els establiments obsequiaran als seus clients amb un calendari, editat amb imatges de la comarca, que s’obtindrà al haver segellat totes les caselles de les targetes“ Emporta´t l´Alta Ribagorça a casa” , amb un total de vuit consumicions (que oscil·laran entre els 5 euros als bars i els 20 euros als restaurants).

El sector serveis és una de les activitats econòmiques més importants de la comarca, i suposa el 70% del total de l'economia. En concret, l'Alta Ribagorça disposa de prop de 70 establiments de restauració que son un  actiu que afavoreix la cohesió social i el turisme. La campanya és una crida a la solidaritat de la ciutadania per ajudar aquests establiments que tant estan patint la pandèmia, declara la presidenta del Consell Comarcal, Maria José Erta.