ART URBÀ

Art urbà contra l'assetjament escolar a 'L'Escorxador' de la Seu d'Urgell

L'alumnat, acompanyats per la professional Maria Escobet, han triat aquesta temàtica representada pels coneguts personatges dels dibuixos animats Tom i Jerry, amb dues imatges diferents: una, barallant-se, i una altra, encaixant les mans, amb la paraula Solucions.
UEC-grafiti
photo_camera El mural pintat per l'alumnat de la UEC al pati del Centre Cívic L'Esconxador de la Seu d'Urgell / laseu.cat

L'alumnat de la Unitat d'Escolarització Compartida (UEC) de la Seu d'Urgell ha creat un mural amb graffiti i pintura contra el bullying (assetjament escolar) en una de les parets del pati del centre cívic L'Escorxador. 

Els i les joves, acompanyats per la professional Maria Escobet, han triat aquesta temàtica que l'han representat a través dels coneguts personatges dels dibuixos animats Tom i Jerry, amb dues imatges diferents: una, barallant-se, i una altra, encaixant les mans, amb la paraula Solucions.  

Aquesta ha estat una activitat motivadora per aquests i aquestes alumnes, que s'inclou en el projecte Ocell de Foc Alt Pirineu i Aran d'Integra Pirineus, on han après diferents tècniques de dibuix, amb graffiti i pintura.