CAMINADES POPULARS

Més de 350 persones recorren els 9 quilòmetres de la 14a Caminada de la Sèquia de Puigcerdà

Els participants van recórrer fins a 9 km de distància resseguint la sèquia i passant per Enveig, la Tor de Querol i finalitzant a Riutés.

Caminada de la Sèquia 2026 1
photo_camera Més de 350 persones recorren els 9 quilòmetres de la 14a Caminada de la Sèquia / puigcerda.cat

Puigcerdà ha celebrat aquest divendres, 1 de maig, la 14a Caminada de la Séquia. Més de 350 persones van recórrer fins a 9 km de distància resseguint la séquia i passant per Enveig, la Tor de Querol i finalitzant a Riutés.  

Caminada de la Sèquia 2026 2
Més de 350 persones recorren els 9 quilòmetres de la 14a Caminada de la Sèquia / puigcerda.cat

Precisament, en arribar a l'Àrea de Pícnic d’aquest llogaret del municipi de la Tor de Querol els participants van tenir l'oportunitat de tancar la trobada i reposar energies amb un deliciós esmorzar popular.

Un itinerari accessible, saludable i perfecte per activar el cos mentre es descobreix —o redescobreix— el patrimoni natural de l'entorn de Puigcerdà.

Caminada de la Sèquia 2026 3
Esmorzar popular a l'Àrea de Pícnic de Riutés, a la Tor de Querol / puigcerda.cat

L'Ajuntament de Puigcerdà ha agraït al personal de l'Àrea d'Esports, als voluntaris de Protecció Civil, a la Brigada Municipal, a totes les persones que hi han participat i a l’equip que ho fa possible any rere any. "Continuem impulsant activitats que ens mantenen en moviment i reforcen el vincle amb Puigcerdà", han apuntat.

Caminada de la Sèquia 2026 4
Esmorzar popular a l'Àrea de Pícnic de Riutés, a la Tor de Querol / puigcerda.cat

L’1 de maig de 2011 es va celebrar aquesta caminada per primera vegada, en el marc dels actes del 150è aniversari dels Bombers de Puigcerdà, i va tenir una molt bona acollida, motiu pel qual s’ha anat repetint en els anys successius.