COMERÇ I SERVEIS

'Soc ambaixador de l'Alta Ribagorça', nova campanya per visibilitzar la comarca a les xarxes

L'objectiu és aconseguir una major presència a les xarxes dels productes o serveis ribagorçans.

El Pont de Suert Hotel Cal Mestre
photo_camera Plaça Major del Pont de Suert, la capital de l'Alta Ribagorça

D'avui i fins al 2 d’abril, el Consell Comarcal de l'Alta Ribagorça inicia una nova campanya amb l'objectiu d'incentivar i promoure la visibilitat de comerços, negocis i serveis de la comarca a les xarxes socials.

#sòcambaixadorAltaRibagorça i #elmeuconsumkm0 són les dues etiquetes que acompanyen una creativitat en la qual es convida al consumidor ribagorçà a mostrar el seu consum proper etiquetant el productor, el professional o el botiguer al qual ha adquirit productes i serveis.

Made in alta ribagorça

L'objectiu és aconseguir una major presència a les xarxes dels productes o serveis ribagorçans. La campanya s'inicia avui divendres i es mantindrà operativa fins al pròxim 2 d’abril, moment en el qual es farà un sorteig entre tots els participants, utilitzant la plataforma Easypromos.

Per tal de participar, l'usuari haurà d'etiquetar la seva fotografia amb els hashtags mencionats anteriorment (#sòcambaixadorAltaRibagorça i #elmeuconsumkm0) i haurà de citar @altaribagorça així com elcomerç o el producte o servei Ribagorçà al qual ha fet ús. Com a incentiu, la dissenyadora Mireia Villa Raluy (MIVIRA) ha creat un conjunt exclusiu de samarreta i mascareta amb les paraules ALTA RIBAGORÇA que es sortejarà entre totes els participants.

"Amb aquesta iniciativa busquem realçar la comarca a través dels seus creadors, que són els millors ambaixadors que tenim i també el de crear un sentiment d'orgull i de pertinença entre els mateixos habitants." explica la presidenta del Consell Comarcal Maria José Erta.