COPA PIRINEUS D'ESLÀLOM

Doblet de Miquel Travé en C1 i K1 a la Copa Pirineus d’eslàlom

Mònica Doria en la final de canoa de la Copa Pirineus celebrada al Parc Olímpic del Segre de la Seu d'Urgell / FAAC
La palista d'Arfa i representant de la Federació Andorrana, Mònica Doria, es va apuntar un or en C1 i un bronze en K1 i la basca Maialen Chourraut es va imposar en K1.

El palista de la Seu d'Urgell Miquel Travé va aconseguir ahir un doblet en K1 i C1, a la Copa Pirineus d'eslàlom, celebrada al Parc Olímpic del Segre, obtenint també la general en les dos categories. Per altra banda, la palista d'Arfa i representant de la Federació Andorrana de Canoe i Caiac, Mònica Doria, es va apuntar el triomf en C1 femenina i la basca Maialen Chourraut ho va fer en K1.

 

Miquel Travé, que havia quedat en cinquena posició a Pau, es va adjudicar el triomf en la prova de K1 d'aquest dissabte, amb un temps de 77.97 a la final. La segona posició va ser per al palista suís Martin Dougoud (78.04) i la tercera per a l'italià Xabier Ferrazzi amb un temps de 80.07.

Travé també es va emportar, després, la victòria en la prova de C1, a més de la general de la Copa Pirineus. El de cal Mas d'Eroles d'Adrall es va imposar a la final amb un temps de 81.72, davant de Luís Fernández (84.35) i de l'eslovè Luka Bozic (85.17). Travé, tercer a Pau, es va acabar adjudicant la Copa Pirineus davant del canadenc Alex Boldoni, quinzè a la Seu. La tercera posició va ser per a l'eslovè Jus Javornik, que ahir va signar una tercera posició.

Doria Copa Pirineus

Mònica Doria es penja un or i un bronze 

Segon títol de la temporada per a Mònica Doria. Després de penjar-se el bronze a l’Open d’Austràlia en la modalitat de caiac cross, la palista del Cadí Canoë-Kayak i de la FACC s’ha emportat aquest dissabte la Copa Pirineus en modalitat de canoa. La palista d'Arfa i representant andorrana ha brillat a la primera mànega sent la més ràpida però encara més a la final rebaixant el seu temps en poc més de cinc segons per signar una baixada estratosfèrica de 90.88". Una victòria a la segona jornada de la Copa Pirineus que sumada a la cinquena posició de Pau li permet emportar-se el títol per davant de la basca Klara Olazabal i d'Alina Hocevar (SLO).

Pel que fa a la modalitat de caiac, Doria tampoc va defraudar. Després de ser la més ràpida a la primera mànega, es va viure un pols de tu a tu amb la campiona olímpica Maialen Chourraut. Doria va ser la més ràpida en la baixada però un toc en el tram final, la va deixar en tercera posició a la jornada d’ahir, per acabar segona a la general de la Copa Pirineus.