SEGURETAT

Puigcerdà reforça la seguretat i la millora del servei amb un nou vehicle per a la Policia Local

La cap de la Policia Local de Puigcerdà, amb les regidores Cristina Deulofeu i Núria Muñoz / puigcerda.cat
El vehicle està dotat amb l'equipament policial de darrera tecnologia i disposa d'un aparell desfibril·lador portàtil.

La Policia Local de Puigcerdà ha incorporat al seu parc mòbil un nou cotxe patrulla equipat amb mampara de seguretat. Es tracta d'un Seat Ateca 1.5 TSI Style de 150cv que s’ha adquirit mitjançant l'Associació Catalana de Municipis, a través de la modalitat de rènting.

La regidora Cristina Deulofeu fa lliurament de les claus del vehicle a la cap de la Policia Local / puigcerda.cat

La regidora de Seguretat i Mobilitat, Cristina Deulofeu, ha explicat que "aquesta incorporació no és només la renovació d’un mitjà material; és una aposta clara per la seguretat, la millora del servei assistencial que oferim a la ciutadania i la dignificació de la feina dels nostres agents".

El vehicle està dotat amb l'equipament policial de darrera tecnologia / puigcerda.cat

A més d'estar dotat amb l'equipament policial de darrera tecnologia, el vehicle disposa d'un aparell desfibril·lador portàtil i una pantalla LED programable, i ha estat retolat amb la identitat visual de l'Ajuntament i la imatge establerta per la normativa europea CEN 1789.

D'aquesta manera, el cos de Policia Local disposa de noves eines per dur a terme la seva tasca diària, aportant més garanties i oferint un servei més proper, àgil i eficaç al conjunt de la ciutadania.