SERVEIS MUNICIPALS

L'Ajuntament de Llívia demana que una part del municipi no begui aigua de l'aixeta mentre es repara el dipòsit de Cereja

Obres de reparació de la coberta del dipòsit de Cereja / Ajuntament de LLívia
Es pot utilitzar per a la resta d’usos (higiene personal, fregar, rentar la roba i rentar els plats, etc).

Aquestes últimes hores s'està acabant l'obra de reparació i substitució del sostre del dipòsit de Cereja. Molt probablement les obres finalitzarien aquest dimecres, informa l'empresa gestora Veolia. Serà a partir d'aquest moment que es demanarà una analítica per a constatar que a l'aigua ja no es detecta una presència elevada de subproductes de desinfecció.

Mentrestant, però, des de l'Ajuntament de Llívia han advertit que no s'utilitzi l’aigua de l’aixeta per beure, cuinar o preparar aliments, tot i que es pot utilitzar per a la resta d’usos (higiene personal, fregar, rentar la roba i rentar els plats, etc).

Obres de reparació de la coberta del dipòsit de Cereja / Ajuntament de LLívia

L'Ajuntament de Llívia també ha apuntat que, a causa de la reparació del dipòsit, el servei de subministrament d’aigua a la part alta de Llívia (veïns de la Colomina i Julia lybica) "es farà des del dipòsit de Gorguja i, això, afectarà la pressió del servei mentre durin les obres". Des del consistori s'ha demanat disculpes per les molèsties i han agraït la col·laboració dels veïns.