SOLIDARITAT

‘L’Arbre dels Desitjos’ de Puigcerdà recapta més de 3.300€ per La Marató

‘L’Arbre dels Desitjos’ de Puigcerdà recapta més de 3.300€ per a La Marató / @aucercerdanya
L’acció solidària ha omplert l’avet situat enfront de Campanar amb les boles de Nadal plenes de desitjos

L’acció solidària ‘L’Arbre dels Desitjos’, organitzada per l’Associació Universitària de Cerdanya, l’Ajuntament de Puigcerdà i la Comissió de Festes de Puigcerdà, ha recaptat un total de 3.368 euros a favor de La Marató de TV3, dedicada enguany a la salut sexual i reproductiva.

‘L’Arbre dels Desitjos’ de Puigcerdà recapta més de 3.300€ per a La Marató / @aucercerdanya

L’activitat s’ha celebrat al llarg d’aquest dissabte a la plaça de Santa Maria, enfront del Campanar, tot coincidint amb una jornada d’alta afluència de veïns i visitants al centre de la capital cerdana. Com en anteriors edicions, s’ha convidat tothom a fer una aportació a La Marató. A canvi, els participants podien escriure un missatge en una bola de Nadal que tot seguit, amb l’ajuda de dues grues i l’escala del Cos de Bombers de Puigcerdà, es penjaven a l’avet que hi ha enfront del Campanar, a tocar del carrer Major. Ara, aquestes boles estaran instal·lades a l’arbre al llarg de tota l’època de Nadal

‘L’Arbre dels Desitjos’ de Puigcerdà recapta més de 3.300€ per a La Marató / @aucercerdanya

La jornada incloïa activitats paral·leles, a la tarda i el vespre, com ara la venda de vi calent, xocolata i cerdans, a més d’una cercavila i batukada, a càrrec dels Dimonis de Puigcerdà, i una actuació de Dansart Cerdanya. La jornada es va cloure amb l’anunci de la recaptació aconseguida.

‘L’Arbre dels Desitjos’ de Puigcerdà recapta més de 3.300€ per a La Marató / @aucercerdanya

‘L’arbre dels desitjos’ ha comptat un any més amb la col·laboració o esponsorització de fins a una quarantena d’empreses i entitats de Puigcerdà i la Cerdanya. Per això, des de l’AUCer, l’Ajuntament i la Comissió de Festes han agraït la implicació d’un gran nombre de persones que han permès novament l’èxit d’aquesta ja consolidada col·laboració amb La Marató de TV3.