Els bombers d'Andorra rescaten una parella de catalans prop del segon estany de Juclar
El Grup de Rescat de Muntanya dels Bombers d'Andorra han rescatat, aquest dijous, dues persones que es trobaven una mica més amunt del segon estany del Juclar, a la Vall d'Incles. Els fets van passar cap a les 21h, i els bombers van utilitzar l'helicòpter per a la seva actuació.
Les dos persones rescatades, d'uns 39 anys, eren catalanes i residents a Barcelona i formaven part d'un grup més nombrós. Degut al seu estat d'esgotament físic, van requerir el servei dels Bombers.
El cap de guàrdia dels Bombers d'Andorra ha explicat a VIURE ALS PIRINEUS que degut a la neu que hi havia a la zona i sobretot a les condicions físiques de les dues persones i al seu estat d'esgotament, van ser traslladades amb l’helicòpter fins a l’aparcament on tenien el seu vehicle estacionat.