Les prop de 22.000 ha que ocupen el municipi de La Vall de Boí, acullen una gran quantitat de recursos i productes turístics, entre els que s’ha de destacar el fet de tenir tres reconeixements fets per la UNESCO:
El conjunt d’esglésies romàniques declarat Patrimoni Mundial, les falles que dins de la declaració de la festa del Foc als Pirineus va ser declarada, Patrimoni Cultural Immaterial i finalment el Cel que amb la reserva Starligth del Parc Nacional es declara també destinació Starligth al municipi de la Vall de Boí, tres declaracions que son l’eix principal de la nova campanya de comunicació de la Vall.
Una campanya que vol ser directa, experiencial i sobretot molt seductora, amb imatges reals de la Vall de Boí, el seu Patrimoni Cultural, Natural, les activitats turístiques, els esports, el termalisme, la gastronomia, les tradicions..
El tret de sortida de campanya es farà aquesta setmana amb la posada en funcionament d’uns camions que fan ruta des de dels Pirineus cap a tota la Peninsula i que portes serigrafia da una invitació a Tocar el Cel de la Vall de Boí amb l’eslògan “ ON TOCAR EL CEL NOMES DEPEN DE TU”
La campanya segueix el fil del claim que utilitza la destinació “ La Vall de Boí On els Pirineus Toquen el Cel” utilitzat els darrers anys en xarxes socials i en totes les promocions de la vall, Invitant als visitant a tocar el cel de la Vall amb els cinc sentits:
Caminat per la Vall, als més de 100 km de senders senyalitzats
Visitant el conjunt romànic Patrimoni Mundial
Descobrint el Parc Nacional, únic a Catalunya
Fent Salud al Balneari de Caldes de Boí, inclòs al Llibre Guinness
Gaudint d’una gastronomia d’alçada
Corrent pels camins de Centre Trail
Observant el cel nocturn , destinació Starligth
Olorant l’olor de la teia de les Falles
Escoltant el soroll de l’aigua , en els rius, fonts i estanys de la Vall
Aquesta campanya de promoció de la Vall de Boí, s’inicia des del Patronat de Turisme de la Vall, amb les col·laboracions dels empresaris que treballen colze a colze amb l’administració per tal de gestionar l’oficina de turisme i l’activitat turística del municipi, l’acció li suposarà a l’entitat un esforça molt important que serà un 48% del pressupost total