MUNICIPIS

Èxit de participació al trivial poblatà per afavorir l’economia local

L'Ajuntament de la Pobla de Segur ha impulsat, una acció a través d’Instagram amb l’objectiu de donar suport al teixit empresarial poblatà.
La Pobla de Segur bis
photo_camera Imatge del centre de la Pobla de Segur

Davant la necessitat d'afavorir els comerços i serveis locals, que s’han vist greument afectats per la crisi del coronavirus, en tots els seus diferents àmbits, l’Ajuntament de la Pobla de Segur ha impulsat, una acció a través d’Instagram amb l’objectiu de donar suport al teixit empresarial poblatà. Es tracta d’un trivial poblatà de 15 preguntes que ha premiat les persones que n’han encertat 13 o més amb un val descompte de 20€ per gastar a comerços i serveis de la Pobla durant els mesos de juliol i agost. S'han sortejat un total de 175 vals entre les persones que han encertat 13 preguntes o més, que es podran recollir al TELECENTRE quan aquest torni a obrir al públic.

guanyadors-04

La participació al concurs ha estat molt bona, 643 persones han contestat almenys una pregunta bé i hi han participat més de 700 persones. D'aquestes, 63 persones han encertat les 15 preguntes i la pregunta amb més respostes correctes, 459, ha estat la dels patrons de la Pobla, Ribera i Miquel. En canvi, la pregunta més complicada, que només han encertat 198 persones, és la del primer nucli documentat de la Pobla, les Esplugues de Segur. Hi ha hagut una mitjana de 420 respostes, una mitjana de 280 respostes correctes i més de 300 persones han respost que amb el trivial han descobert alguna cosa de la Pobla. Ramon E. Guimó, regidor de cultura, explica: “Estem molt satisfets amb la gran participació que ha tingut el concurs i d'haver pogut repartir aquests 175 vals que afavoriran els comerços i serveis de la obla. Esperem que els guanyadors els gaudeixin”.

Aquesta acció s’ha dut a terme coordinadament per les regidories de cultura i promoció econòmica i s’hi han destinat 3.500€, la totalitat d’una de les partides pressupostàries d’una de les activitats culturals anul·lades. El trivial poblatà és la primera acció en l’àmbit del comerç que l’Ajuntament posat en marxa, però ja s’està treballant en  diferents accions per tal d’estimular el consum de proximitat i mirar de minimitzar les pèrdues que el comerç està patint a causa del confinament per l’emergència del coronavirus.

ELS GUANYADORS DEL CONCURS SÓN:

Guanyadors-definitiu-724x1024