Carles Puyol i Vanesa Lorenzo promocionen Catalunya des del Pirineu

El vídeo s’emplaça majoritàriament a la Pobla de Segur i a la resta del Pallars Jussà

Fotograma del video
photo_camera Carles Puyol patrocina Catalunya.

L’Agència Catalana de Turisme (ACT) ha llançat un vídeo protagonitzat per Carles Puyol i Vanesa Lorenzo, amb l'objectiu de promocionar el territori català com a destinació turística de qualitat, a través d’un relat personal. El vídeo s’emplaça majoritàriament a la Pobla de Segur, d'on és originari l'exjugador del Barça, i a la resta de la comarca del Pallars Jussà. Està disponible en català i castellà i amb subtítols en anglès i francès, mostra la bellesa del Pirineu i posa de manifest el contrast i la riquesa paisatgística de Catalunya.

Els dos protagonistes també parlen de les seves experiències personals relacionades amb Barcelona, la ciutat que els va unir, i la Costa Brava, lloc que evoca a la model records de la seva infància. El seu relat serveix com a recurs per presentar aquests llocs emblemàtics de Catalunya i promoure el turisme de qualitat a casa nostra.
 
Com a prescriptors de Catalunya, faran difusió del contingut promocional a través dels seus perfils a les xarxes socials, acció que multiplica el radi d’abast de la campanya. Carles Puyol compta amb una audiència de 12 milions i mig de seguidors a Facebook, 6 milions de seguidors a Instagram i 10 milions de seguidors a Twitter. Vanesa Lorenzo, per la seva banda, compta amb més 18.000 seguidors a Facebook, i prop de 255.000 i de 23.000 a Instagram i a Twitter, respectivament.

El programa Catalunya Advisors impulsa el turisme de qualitat

Catalunya Advisors és una iniciativa de l’ACT que recull les experiències i vivències de persones que coneixen o han visitat Catalunya. Amb una voluntat promocional, el programa impulsa el turisme de qualitat reforçant el posicionament de casa nostra com a destinació rica en experiències per fer-hi vacances i escapades de mans dels seus prescriptors.

Per tal de fer arribar aquest missatge tan lluny com sigui possible, el programa ha comptat amb la col·laboració de persones que són reconegudes tant a casa nostra com també a l’exterior. Alguns dels personatges que han donat a conèixer Catalunya com a destinació turística han estat: Kilian Jornet, els germans Roca i Benedetta Tagliabue.

En marxa des del 2015, els vídeos dels diferents personatges que han col·laborat amb el programa han tingut molt bona acollida a les xarxes socials i ja han aconseguit més d’1.700.000 visualitzacions.