Unes 200 persones participen a les excursions del “Cerdanya Happy Walking”

El Festival de Senderisme “Cerdanya Happy Walking” ha superat totes les expectatives amb la inscripció de 200 participants a les diferents excursions programades.

CHW_22
photo_camera Les excursions per la Cerdanya han estat un èxit.

Durant aquests dies, del 9 al 12 de juny, s’ha dut a terme la primera edició del Festival de Senderisme “Cerdanya Happy Walking”  amb un total de 200 inscrits a les diferents excursions guiades per la comarca. El nombre de participants ha superat totes les expectatives, on malgrat les amenaces de pluja s’han pogut realitzar les sortides programades, finalitzant amb un tast de producte local i dues actuacions de música tradicional del Pirineu.

La valoració dels assistents ha estat molt positiva, on han conegut diferents itineraris de la ma d’un guia i l'acompanyament dels nostres amfitrions: l’Emma Roca i en Francesc Mauri. Des de l’organització s’està valorant promoure aquesta acció en properes edicions a nivell internacional, doncs a més de la participació dels  mateixos residents de la comarca, també han assistit madrilenys, valencians, francesos, holandesos...

L’objectiu d’aquesta iniciativa és desestacionalitzar la temporada turística a la comarca i posicionar la Cerdanya com un referent del senderisme als Pirineus.

Gairebé 500 serveis i productes contractats al “Cerdanya 19”

Del 3 al 5 de juny es va celebrar el “Cerdanya 19”, on varis allotjaments, restaurants, empreses de lleure i comerços van oferir els seus productes al preu únic de 19€.

Els resultats varen ser espectaculars amb un total de 160 pernoctacions, 216 menús servits, 61 activitats contractades i un nombre incalculable de serveis i productes adquirits entre els comerços i empreses del territori, sumant prop de 500 accions diferents.

Aquesta iniciativa ha estat molt ben valorada, tant pels establiments adherits que han col·laborat amb entusiasme, com pels clients que han tingut l’oportunitat de contractar els mateixos serveis de qualitat a un preu exclusiu.  D’aquesta manera es vol donar a conèixer la vall a nous clients i fidelitzar-los perquè vinguin durant tot l’any.