SALUT

El PSC reclama més personal al CAP de la Seu d'Urgell per respondre a les consultes telefòniques

El diputat al Parlament de Catalunya, Òscar Ordeig, ha registrat una bateria de preguntes "per les nombroses queixes ciutadanes"
CAP de la Seu d'Urgell
photo_camera CAP de la Seu d'Urgell /FS

El diputat del PSC per Lleida, Pirineu i Aran al Parlament de Catalunya Òscar Ordeig, ha criticat aquest dimecres que “les retallades que durant més de deu anys han fet Junts x Catalunya i Esquerra al govern ens han abocat a una situació de precarietat i manca de personal necessari, ara més que mai, als hospitals i als centres d’atenció primària, com estem veien al CAP de la Seu d’Urgell”.

Ordeig ha explicat que “el CAP de la Seu, com la resta de Centres de Catalunya, ha demanat a la ciutadania que prioritzi les consultes telefòniques per evitar aglomeracions i contagis”. Una crida, ha explicat, que “ha posat de manifest la manca de personal, pel que moltes persones que truquen per poder ser ateses no rebin resposta, inclús quan s’intenta contactar amb el Centre repetidament”.

Per això, el diputat socialista ha explicat que “reclamem més personal al CAP de la Seu de manera que es puguin atendre les consultes telefòniques i s’agilitzi l’atenció mèdica de primera necessitat” i ha apuntat que “hem registrat una bateria de preguntes un cop constatades les nombroses queixes de la ciutadania. Volem saber si hi ha un registre de trucades al CAP de la Seu dels darrers mesos i quantes d’elles no han estat ateses i que es prenguin les mesures i es destinin els recursos necessaris per evitar aquesta situació que deixa desateses desenes de consultes cada dia”.